Re: Sound Blaster 64 vs ESS Maestro

Autor: Artur Gatty (gatty_at_kki.net.pl)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 02:15:17 MET DST

Vindex napisał(a) w wiadomoœci: >>Vindex napisał(a) w wiadomoœci:
<3583d245.13319705_at_news.lublin.pl>...

>Tego ze nie miales pojecia o tym ze SB64PCI jeest na Ensoniq'u 1370. A
>wypowiadales sie o wszystkich kartach na Ensoniq'u ze sa badziewne.

Skrytykowalem karty Ensoniq'a, a nie uklady. Przecierz jezeli polecam karty
SB64PCI i Diamond Monster Sound i odradzam Ensoniq'i ze wzgledu na
niekorzystny stosunek szumu do sygnalu to chyba wyraznie
wynika z tego, ze mowie o kartach a nie o chipach.
Dopiero na Twoje ogloszenie zachwalajace stosunek szumu do sygnalu
w ukladach Ensoniq'a odpowiedzialem jak to wyglada w praktyce.
Fakt, ze nie mialem pojecia, ze nowy SB jest na Ensoniq'u, ale to nie
zmienia
sensu jakiegokolwiek z maili przeze mnie wyslanych.

>Rozumiem ze dla Ciebie stwierdzenie ze Ennsoniq jest badziewny oznacza
>ze go popierasz?

Czy ja kiedys napisalem cos takiego?

Masz bardzo pokretna logike

Moge Cie zapewnic, ze z moja logika jest wszystko wporzadku.

>Prawo owszem - gorzej z sensownoscia. Nowi najczesciej sa zdania ze
>wiedza lepiej mimo tego ze tylko im sie tak wydaje vide watek o
>podkrecaniu procesorow.

Grupa dyskusyjna nie jest Twoja prywatna wlanoscia, na ktorej mozesz
publicznie oceniac, ze ktoras grupa ludzi wie mnie bo... . Tak samo
zalozenie na ktorym sie opierasz, mianowicie, ze ten kto jest krocej na
grupie ma mniejsza wiedze tez jest bledne.
Nie bardzo rozumie o co Ci chodzi z tymi podkrecaniem procesorow. Czyzbys
siegal do przeszlosci? Przeciez nie jestesmy politykami.:)

Sorry, ze juz nie bede bawil sie w ta przepychanke, ale jest ona lamaniem
netykiety, poza tym watpie w to aby ludzie korzystajacy z tej grupy w jakims
okreslonym celu mieli ochote placic za pobieranie niekonczacej sie
analizy listow i dopatrywanie sie w nich jakis haczykow i dwuznacznosci.

Pozdrawiam
Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl