Re: Sound Blaster 64 vs ESS Maestro

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 23:15:12 MET DST

On Sun, 14 Jun 1998 17:10:51 GMT, "Artur Gatty" <gatty_at_kki.net.pl>
wrote:

>Vindex napisał(a) w wiadomoœci: <3583d245.13319705_at_news.lublin.pl>...

>Wpierw mi zwracasz uwage, ze polecam karte, ktora jest na Ensoniq'u i
>jednoczesnie odradzam kupowanie kart firmy Ensoniq, a pozniej oswiadczasz:
>"A coz ma piernik do wiatraka? Pomiedzy chipem a karta roznica jest
>ogromna"
>Niby czego tu nie widze???

Tego ze nie miales pojecia o tym ze SB64PCI jeest na Ensoniq'u 1370. A
wypowiadales sie o wszystkich kartach na Ensoniq'u ze sa badziewne

>Majacy poparcie, polecany - ale jezeli Ty jestes odmiennego zdania pewnie
>zmieni znaczenie.

Rozumiem ze dla Ciebie stwierdzenie ze Ennsoniq jest badziewny oznacza
ze go popierasz? Masz bardzo pokretna logike

>A myslalem, ze na gupach starzy i nowi maja rowne prawo glosu.

Prawo owszem - gorzej z sensownoscia. Nowi najczesciej sa zdania ze
wiedza lepiej mimo tego ze tylko im sie tak wydaje vide watek o
podkrecaniu procesorow.

>Pozdrawiam

>Artur Gatty

Pozdrowienia