Re: Jak utworzyc siec ?

Autor: Piotr Kamiński (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 21:07:22 MET DST

Marcin napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy wie ktos jak utwozyc wlasna siec ?
>Powiedzmy ze mam 2 ,czy tez 3 komputery i chce je ze soba polaczyc .
>Wiecie o co mi chodzi .
>Jaki musze miec do tego sprzet i oprogramowanie ?

Jeżeli chodzi o sieć pod win95, to oprogramowania więcej nie potrzebujesz, a
sprzęt - w przypadku 3 komputerów można swobodnie dać RG58, (BNC). Ja mam
taką sieć - na tanich kartach REPOTEC (ISA), i działa OK. Na wszelki wypadek
kup karty COMBO (czyli na bnc i na skrętkę), bo może kiedyś....

Jeżeli ma być pod dosem - to potrzebujesz jakiś system, choćby netwareLite,
ale to jest średnie...

pozdrawiam
Piotr Kamiński
pkam_at_infocomp.torun.pl lub pkam_at_cc.uni.torun.pl
http://www.cc.uni.torun.pl/~pkam
klucz publiczny PGP na stronie lub finger pkam_at_alf.cc.uni.torun.pl