Re: Sound Blaster 64 vs ESS Maestro

Autor: Artur Gatty (gatty_at_kki.net.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 19:10:51 MET DST

Vindex napisał(a) w wiadomoœci: <3583d245.13319705_at_news.lublin.pl>...

>To i tak lepiej od Ciebie - Ty jej nadal nie widzisz

Wpierw mi zwracasz uwage, ze polecam karte, ktora jest na Ensoniq'u i
jednoczesnie odradzam kupowanie kart firmy Ensoniq, a pozniej oswiadczasz:
"A coz ma piernik do wiatraka? Pomiedzy chipem a karta roznica jest
ogromna"
Niby czego tu nie widze???

>Rekomendowany? Ty wiesz co to znaczy?

Majacy poparcie, polecany - ale jezeli Ty jestes odmiennego zdania pewnie
zmieni znaczenie.

>No tak - jak zwykle nowi najbardziej sie wymadrzaja.
A myslalem, ze na gupach starzy i nowi maja rowne prawo glosu.

Pozdrawiam
Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl