Re: Propozycja organizacyjna dla grup - znowu!?!?!

Autor: Jarosław 'ALGI' Zagórski (algi_at_kki.net.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 19:33:42 MET DST

Dnia Sat, 13 Jun 1998 14:50:03 +0200, "Bartłomiej Kosik (B.K.)"
<bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl> napisał(a):

>CIACH>

Zgadzam się
>Też jestem przeciwny i dlatego podjąłem dyskusję...

>miejsce
>>
>Moja propzycja podzialu peceta :
>
>Tu się zgadzam.
OK
>postow
>

>Możnaby..
No ale jeśli drukarki to i monitory....
>Jeszcze dodałbym news:pl.comp.pecet.storage albo jakaś polska nazwa na
>storage (jakieś propozycje?)
>Dużo jest CD_ROM i HDD, streamery itp.

>Trochę za mało... w przyszłości...
j.w.

>Tak jak monitory, za mała grupa jak na razie - przyszłość OK
j.w.
Myślę że trzeba coś z tym wreszcie zrobić
Moje propozycje są takie: (of course wszystko dotyczy hardware - z
softwarem do win95 itp)
-akceleretory+grafika
-procesory (overclocking itd)
-pamięć masowa:dyski+cd-romy+cd-r(w)

postów na ten temat jest coraz więcej (choć Ci co piszą o
akceleretorach powinni leźć na gry.komputerowe.sprzęt - wiem że nie
wszystkie akceleratory to do gier (3DSMAX itd) ale tam już one
zagnieździły się na dobre więc niech zostaną)

>No to może zrobilibyśmy w końcu głosowanie, które wyjaśni...
No to zróbmy !!!

>Bart (B.K.)

Pozdrówka

--