Re: Propozycja organizacyjna dla grup - znowu!?!?!

Autor: Jarosław 'ALGI' Zagórski (algi_at_kki.net.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 19:33:40 MET DST

Dnia Sat, 13 Jun 1998 14:52:29 +0200, "Bartłomiej Kosik (B.K.)"
<bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl> napisał(a):

>Tomasz Jarnot napisał(a) w wiadomości: ...
>On Thu, 11 Jun 1998, Jarosław 'ALGI' Zagórski wrote:
>
> A po co dzielic peceta ? Wystarczyloby, zeby kazdy pisal konkretnie i na
> temat, a jak nie ma nic do powiedzenia to zeby nie pisal w ogole i wiesz
> jaki bedzie porzadek ? Tyle ze jakos nikt sobie tego nie chce
>uswiadomic.
> Wystarczy jeden mail z pytaniem, na ktorego ktos glupio odpowie, potem
>10
> gosci go opieprzy ze jest prymityw itp... i dlatego masz tak zawalona
> liste.
Zgadzam się w 100% - tylko zobacz ile jest spamu w stylu płytki MP3
/ sprzedam to / kupię to i ile jeszcze postów z Subjectem:
"Pytanie"

Identycznie na www - tam co chwile jakiś palant wyskakuje "Moja nowa
super hiper strona http://kupa.jasiu.pierdzi.stasiu"
Tłumaczą i tłumaczą ale dla lameriady to nic :(

Gdyby ludziska normalnie pytali to by nie był poruszany temat podziału
grup

>A po co było obalać socjalizm? jakby nikt nie kradł i wszyscy byli
>uczciwi...
>Ludzie są tylko ludźmi.
Tylko ze są ludzie i ludzie - a to wielka różnica ;)))

> jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
>

>====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
>Bart (B.K.)
>Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław
>========= To reply remove -xxxrated from my address =========

Pozdrówka

--
Jarosław 'ALGI' Zagórski