problem

Autor: Kuba Kobylinski (kubako_at_polbox.com)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 20:12:17 MET DST

Witam. Mam problem. Zainstalowalem sobie pakiet MS Office 97, jadnak
programnie wyswietla mi polskich liter. Gdy posiadalem Word 6.0 takiego
problemu nie bylo. Zamiast polskich fontow pokazuja mi sie kwadraciki. Nie
tylko w tekscie, ale i samym programie ( np. w opcjach) takie problemy
wystepuja. Co mam zrobic? Prosze o pomoc.

--
Kasztan
kasztan_at_friko2.onet.pl