Re: HP 690C, 820Cxi vs. Epson Stylus 400 - ktora lepsza? ZADNA - to jaka kupic???

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 15:11:39 MET DST

oN Sat, 13 Jun 1998 16:41:26 GMT, "Artur Gatty" <gatty_at_kki.net.pl>
wRoTe:

>Tak tylko tyle, ze porownales diametralnie inne technologie druku. W ten sam
>sposob 600dpi z lasera nie moze rownac sie z 300dpi na fotograficznej
>drukarce termicznej .

ok, ale ja chciałem zwrócić uwagę na to, że np 300dpi powinno się
równać 300dpi bez względu na to na jakiej drukarce się drukuje i w
jakiej technice. po prostu tak jak napisał Bart - nie powinno się brać
pod uwagę tylko i wyłącznie danych podawanych przez producenta.

> Ale w przypadku plujek niezaleznie czy to bubble,
>piezo czy elektrotermiczna technologia druku tych kilkaset dpi odgrywa dosyc
>znaczaca role.

tak ale tutaj można byłoby znowu polemizować, czy to nie jest już inna
technologia druku: piezo, bubble.

>Z szybkoscia sie zgodze, w pewnym stopniu liczba dysz tez ma wplyw na
>jakosc, jednak znacznie wazniejsze sa: rozdzielczosc, jakosc tuszy,
>wykonanie glowic, jak i odpowiednie dopasowanie nosnikow do tuszow.

zależy co kto potrzebuje. ja np. dzisiaj wybrałbym gorszego w jakości
wydruku HP670 niż dwa razy droższego Epsona czy Canona, bo po prostu
zależy mi na szybkości, a ten ostatni strasznie sie wlecze.
dla mnie ważniejsza jest szybkość, a HP nie drukuje przecież
tragicznie. w przypadku Epsona odpada znowu możliwość nabijania
naboji.

>Artur Gatty

                     pozdrowionka...
                              Tałajczyk Piotr