Re: Propozycja organizacyjna dla grup - znowu!?!?!

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 13 Jun 1998 - 14:55:54 MET DST

Mariusz Mierzejewski napisał(a) w wiadomości:
<357D76AD.F4725C7E_at_friko3.onet.pl>...

>Wyłączenie z grupy Pecet tematyki drukarek i skanerów, jako urządzeń
>peryferyjnych i nie niezbędnych dla funkcjonowania kompa, ma sens.

Złe kryteria przyjąłeś... IMHO. Chodzi o łatwość znajdowania informacji a
nie o to z czym komp może lub nie funkcjonować. Stąd moja propozycja dla
Jacka D. (pierwszy post w wątku). Nie jestem przeciwny podziałowi, ale dla
mnie ważne są jego kryteria.

 Ale
>co zrobić z modemami. A dokładnie z modelami zewnętrznymi - to też
>urządzenie peryferyjne i pecet da sobie bez niego radę.
>BTW czy modemy dla PC nadają się na Maki albo Amigę? Jeżeli tak, to
>modemy też za burtę! :-)

J.w. - złe kryteria.

>Pozdr
>--
> Mariusz Mierzejewski

====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław
========= To reply remove -xxxrated from my address =========