Re: Propozycja organizacyjna dla grup - znowu!?!?!

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 18:07:55 MET DST

Bartłomiej Kosik (B.K.) wrote:

> Mariusz Mierzejewski napisał(a) w wiadomości:
> <357D76AD.F4725C7E_at_friko3.onet.pl>...

> Złe kryteria przyjąłeś... IMHO. Chodzi o łatwość znajdowania informacji a
> nie o to z czym komp może lub nie funkcjonować. Stąd moja propozycja dla
> Jacka D. (pierwszy post w wątku). Nie jestem przeciwny podziałowi, ale dla
> mnie ważne są jego kryteria.

IMHO jedno nie wyklucza drugiego. Pozbycie się peryferii z grupy
rozjaśni sytuację i umozliwi łatwiejsze znalezienie potrzebnych
informacji. Można przecież utowrzyć grupę pl.comp.pecet.peryferia (czy
jakoś podobnie).
Moje kryteria są poprawne - tylko Ty inaczej (co nie znaczy, że źle)
widzisz Peceta.
Ja PC dzielę na komputer i to co się w nim znajduje i jest niezbędne do
jego poprawnego funkcjonowania, czyli monitor, klawiatura, mysz i reszta
żelastwa w pod obudową. [Oddzielna sprawa to oprogramowanie] I na
peryferia - czyli skanery, drukarki, modemy (także wewnętrzne -
wyjątek), etc. To co wspomaga prace przy kompie, ale ich brak nie
uniemożliwia pracy.
Ty widzisz to inaczej.
IMHO za bardzo się rozdrabniasz. Chcesz grupy pl.comp.pecet.hardware, a
jednocześnie optujesz za wydzieleniem z tego HDD i CD-ROM na osobną
grupę - pl.comp.pecet.storage.
Dla mnie pamięci masowe,tj.HDD i CD to integralne części peceta.
Streamery jako głównie używane do archiwzacji i backup'u traktowałbym
jako peryferia.
Pozdr

--
		Mariusz Mierzejewski