Zoltrix K56flex - instrukcja PL

Autor: Adam (adfun_at_polbox.com)
Data: Sat 13 Jun 1998 - 14:47:04 MET DST

Cześć wszystkim, czy ma ktoś instrukcję do modemu j/w. Mimo, że jest
fabrycznie ustawiony na COM2 i IRQ3 nie chce chodzić w tej pozycji.
Instaluje się OK, system go rozpoznaje ale programy nie mogą go znależć
 komun. "nie można znależć modemu..." itp. ). W angielskiej instrukcji jest
mowa o instalowaniu w COM3 lub 4, ale nie jestem pewien w jakim przypadku.
Na płycie mam COM1 i 2, na 1-ce mysz, na 2-ce modem Zol. 33.600 bez
problemu. Szukam więc instr. po polsku. Z góry dzięki - Adam, Radom.