Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: Mateusz Golab (Mateusz.Golab_at_f66.n480.z2.fidonet.org)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 23:34:27 MET DST

< 11 Jun 98 21:44, Andrzej Kłoczko wrote to All >

 AK> Zoltix tak ale na najnowszych driverach. Mam 33.6 VSP od kiedy
 AK> zainstalowałem nowy sterownik przestał praktycznie zrywać połączenie.
 AK> Prawdopodobnie ma inne ustawienia standartowe komend AT

   Prawde powiedziawszy, to te drivery nic nie robia - nie zmieniaja za grosz
fabrycznych ustawien - ba, czasami przywracaja je nawet (tak po prostu). Modem
moze chodzic po Win95 rownie dobrze jako "Standard Modem" i bedzie to samo.
   Zmiana firmware'u czy kosci moze wplynac na polaczenie, ale na zwyklego
"generic rockwell" jakim jest Zoltrix nie da sie po prostu wplynac komendami na
czestotliwosc zrywania.

Notopa! MATEusz Gołąb, mate_at_fidonet.org.pl