Re: Zoltrix K56flex - instrukcja PL

Autor: R. Żyłła (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 13 Jun 1998 - 18:56:16 MET DST

At 16:16 06-13-98 +0200, you wrote:
>Cześć wszystkim, czy ma ktoś instrukcję do modemu j/w. Mimo, że jest
>fabrycznie ustawiony na COM2 i IRQ3 nie chce chodzić w tej pozycji.
>Instaluje się OK, system go rozpoznaje ale programy nie mogą go znależć
> komun. "nie można znależć modemu..." itp. ). W angielskiej instrukcji jest
>mowa o instalowaniu w COM3 lub 4, ale nie jestem pewien w jakim przypadku.
>Na płycie mam COM1 i 2, na 1-ce mysz, na 2-ce modem Zol. 33.600 bez
>problemu. Szukam więc instr. po polsku. Z góry dzięki - Adam, Radom.

  Podejrzewam, ze masz modem WEWNETRZNY.
  Taki modem ma swoj wlasny port np COM2 i istnienie innego
  (aktywnego) portu COM2 na plycie lub karcie MultiIO temu
  portowi przeszkadza. PO prostu wylacz w BIOSie port COM2
  albo na modemie (chyba jumperkami) ustaw na COM4 (w BIOSie
  nie ustawiaj COM4).
  Wybor czy uzywasz COM3 czy COM4 zalezy gdzie masz mysze.
  Jesli mysz bedzie na tym samym przerwaniu co modem to
  ruszanie mysza bedzie ci zrywalo/blokowalo transmisje
  albo modem ci zablokuje mozliwosc ruszenia myszy.

  Jesli masz modem ZEWNETRZNY to sie nie przejmuj tym co
  powyzej przeczytales tylko ucz sie angielskiego :)

--
Romek
      ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna ~~~~