Re: Zoltrix K56flex - instrukcja PL

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 01:25:38 MET DST

At 17:25 06-14-98 +0200, you wrote:
>Oczywiście chodzi o wewnętrzny, tylko jak i gdzie wyłączyć w Biosie COM2,
>nigdy tam nie "grzebałem" i nie chcę tego robić na ślepo. Dzięki za
>podpowiedź - Adam.

  Napisz jaka masz plyte i jaki BIOS to ci ktos kto posiada
  taki egzemplarz podpowie krok po kroku.

  W starych plytach nie bylo wbudowanych portow COM na plycie
  ale na karcie MultiIO i tam jumperkami sie wlaczalo/wylaczalo
  albo przestawialo na jakis inny numer i na inne przerwanie.

  W nowych plytach to trzeba szukac w opcji BIOS features
  albo w nastepnej, potem na ekranie po prawej stronie.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~