Re: Opera jako przegladarka off-line i inne takie

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 18:09:53 MET DST

Dnia Thu, 11 Jun 1998 12:21:18 GMT, Tomasz Holdowanski napisał(a):

>- Czy Opera jest zdolna do przegladania swojego cache off-line? Jak?

Jeśli nie używasz proxy i ustawisz odpowiednio opcje, kiedy przeglądarka
ma odświeżać strony (a właściwie nie odświeżać) to da się ją do tego
zmusić.

>- Czy jej kasz jest kompatybilny z np. kaszem IE? Moglbym trzymac
>wszystko w jednym miejscu i miec dostep niezaleznie od rodzaju
>przegladary (duzo wymagam, co?)

Raczej nie

>- Czy jest jakis skrot klawiszowy do przelaczania sie miedzy otwartymi
>oknami / stronami? Nie trafilem na to w helpie. W IE to bylo dobre, ze

Otwarte strony są pięknie umieszczane w menu Window - czyli Alt+W+1
otwiera pierwszą stronę, Alt+W+2 drugą, itd.

>Przyznacie chyba, ze raczej meczace jest przerzucanie myszka kaskady okienek
>czy miec czasem i szesc otwartych stron, z ktorych widac tylko kawaleczki.
>IE troche mnie rozpiescil i za cholere nie wyobrazam sobie ogladania
>WWW inaczej niz w pelnym oknie.

Tylko w pełnym oknie, inaczej byłoby niewygodnie - Operka do tego doskonale
się nadaje, nieraz miałem pootwierane ponad dziesięć stron ( z początku
nawet o tym nie wiedziałem, dopiero przypadkowo zerknąłem do menu
Windows :-) )

>- Czy tylko mi sie zdaje, czy rzeczywiscie nie mozna "kastomajzowac"
>paskow z przyciskami, czyli dodawac/pokazywac/ukrywac itepe itede
>poszczegolnych przyciskow? DUZY minus...

Poszczególnych przycisków chyba nie, ale trochę się nimi można pobawić
(np. wywalić opisy pod ikonkami) Ja tam wywalałem wszyskie paski -
zostawiałem tylko nawigacyjny, żeby jak najwięcej miejsca zostawało na
treść stron.

>- No i oczywiscie polskie zuczki. Ze Opcia sama z siebie ich nie
>obsluguje, to wiem. A moze jest jakis plug-in albo ktos cos wymyslil?

Ściągnij fonty ISO z Polskiej Strony Ogonkowej i ustaw, aby przeglądarka
ich używała - trzeba to zrobić dla każdej wielkości czcionki z osobna.

Ech, brakuje mi tej Operki, cała nadzieja w Project Magic ...

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl