Opera jako przegladarka off-line i inne takie

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 14:21:18 MET DST

Witam wszystkich w swieto Boskiego Cialka! :-)

Jak sie wszyscy juz po subj. zorientowali, wczoraj zarzucilem sobie
Operke 3.2. Ma juz u mnie kilka duzych ploosow za szybkosc, pare
uzytecznych i szybko dostepnych funkcji i gladki import bookmarkow z
M$IE. Jednakze mam co do niej kilka watpliwosci i licze na Wasza pomoc
w ich wyjasnieniu. A wiec:

- Czy Opera jest zdolna do przegladania swojego cache off-line? Jak?

- Czy jej kasz jest kompatybilny z np. kaszem IE? Moglbym trzymac
wszystko w jednym miejscu i miec dostep niezaleznie od rodzaju
przegladary (duzo wymagam, co?)

- Czy jest jakis skrot klawiszowy do przelaczania sie miedzy otwartymi
oknami / stronami? Nie trafilem na to w helpie. W IE to bylo dobre, ze
kazde nowe okno dostawalo swoja szufladke na pasku zadan. Przyznacie
chyba, ze raczej meczace jest przerzucanie myszka kaskady okienek czy
miec czasem i szesc otwartych stron, z ktorych widac tylko kawaleczki.
IE troche mnie rozpiescil i za cholere nie wyobrazam sobie ogladania
WWW inaczej niz w pelnym oknie.

- Czy tylko mi sie zdaje, czy rzeczywiscie nie mozna "kastomajzowac"
paskow z przyciskami, czyli dodawac/pokazywac/ukrywac itepe itede
poszczegolnych przyciskow? DUZY minus...

- No i oczywiscie polskie zuczki. Ze Opcia sama z siebie ich nie
obsluguje, to wiem. A moze jest jakis plug-in albo ktos cos wymyslil?

Wiecej grzechow nie pamietam, jak sobie przypomne, to znow napisze...
Zapytawszy pozdrawia i o pomoc prosi
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--