Re: Propozycja organizacyjna dla grup - znowu!?!?!

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 09:54:17 MET DST

Jacek Dabrowski napisał(a) w wiadomości:
<008801bd9452$28c6fac0$53fa74c3_at_betapc>...

> [...]

1. Na pececie dziennie jest około 150 - 200 postów, łącznie z reklamami i
innymi spamami
2. Jak podzielisz to na grupy tematyczne to trzeba będzie ściągać więcej
grup na których spamerzy zamieszą reklamy. Wysłanie postu na 1 czy na 10
grup to przecież pestka.
3. Pomysł jest dobry, ale jeszcze nie teraz, myśle że "masą krytyczną"
byłoby over 300 postów dziennie.
4. Już teraz można zacząć dyskusję nad podziałem, ale jak mówię jest na to
za wcześnie.
5. Nie ma co porównywać z grupami anglojęzycznymi - tam pisze cały kumaty w
tym języku świat, a po polsku mówi mnie ludzi, więc jaki jest sens tworzenia
grup na które będzie szło dziennie 20 do 30 postów?
6. Myślę że sama idea jest słuszna, ale tak drobiazgowy podział nie ma
sensu, raczej może stworzenie właśnie news:pl.comp.pecet.hardware w miejsce
news:pl.comp.pecet ale to też napotka na opór niektórych osób i wcale nie
jest pewne że przejdzie w głosowaniu.

>Jacek Dabrowski

Pozdrawiam
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław
========= To reply remove -xxxrated from my address =========