Re: PC Opus - Super program !!!!!!!!

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 19:04:18 MET DST

oN 10 Jun 1998 22:52:04 GMT, siwus_at_priv.onet.pl (Piotr Kozłowski)
wRoTe:

>Przyjedź i sprawdź, nie masz daleko :-) WC wyleciało z dysku po tym,
>jak poznałem FARa.

źle zrobiłeś chłopie - błąd. ;-))))

> Szczerze mówiąc ostatnio częściej używam MC, ale jak
>już włączam windę to i FAR-a uruchamiam. Skąd Ci przyszło do głowy takie
>rozwiązanie - wyglądam na człowieka, który lubi utrudniać sobie życie ?
>O przepraszam - WC używam, bo mam potrzeby takie jak każda żyjąca istota i
>czasem muszę się tam udać (najczęściej z gazetką, coby nie marnować
>czasu).

tak jak Bundy, z gazetką pod pachą? ;-)))

>Aleś palnął - trzy kłamstwa w jednym zdaniu:
>1. Widziałeś FARa na oczy ? Gdzie w nim skróty rodem z vi (którego
> notabene nie cierpię) ?

moze trochę przegiąłem z porównaniem skrótologii z Fara do vi (lubię
wyolbrzymiać fakty). FARa widziałem - nic ciekawego.

>2. Praca z FARem to nie męka, ale prawdziwa przyjemność.

he, he, he.

>3. Nie mówiąc już o przydomku "chłamowaty" - nijak nie pasuje do tego
> wspaniałego programu :-)

może źle się wyraziłem. powinno być: FAR bardziej chłamowaty od WC
(przynajmniej dla mnie) :-)

>Proszę bardzo, jeśli lubisz kuśtykać zamiast biegać ;-)

a kto mówi o kuśtykaniu. na WC robię wszystko szybciej, przyjemniej i
bezstresowo.

>Piotr Kozłowski

                     pozdrowionka...
                              Tałajczyk Piotr