Re: PC Opus - Super program !!!!!!!!

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 00:52:04 MET DST

Dnia Wed, 10 Jun 1998 17:59:46 GMT, Tałajczyk Piotr napisał(a):

>bo dla Ciebie musi być odwrotnie. ciekawy jestem, czy w rzeczywistości
>nie jest tak, że Ty tutaj bronisz na newsach FAR-a a w domciu używasz
>WC i jesteś z tego zadowolony?

Przyjedź i sprawdź, nie masz daleko :-) WC wyleciało z dysku po tym,
jak poznałem FARa. Szczerze mówiąc ostatnio częściej używam MC, ale jak
już włączam windę to i FAR-a uruchamiam. Skąd Ci przyszło do głowy takie
rozwiązanie - wyglądam na człowieka, który lubi utrudniać sobie życie ?
O przepraszam - WC używam, bo mam potrzeby takie jak każda żyjąca istota i
czasem muszę się tam udać (najczęściej z gazetką, coby nie marnować
czasu).

>więc dalej męcz się z tym chłamowatym FAR-em i jego skrótami w stylu
>linuxowego VI.

Aleś palnął - trzy kłamstwa w jednym zdaniu:
1. Widziałeś FARa na oczy ? Gdzie w nim skróty rodem z vi (którego
   notabene nie cierpię) ?
2. Praca z FARem to nie męka, ale prawdziwa przyjemność.
3. Nie mówiąc już o przydomku "chłamowaty" - nijak nie pasuje do tego
   wspaniałego programu :-)

>ja dziękuję, postoję ze swoim WC.

Proszę bardzo, jeśli lubisz kuśtykać zamiast biegać ;-)

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl