Re: Opera jako przegladarka off-line i inne takie

Autor: R. Żyłła (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 13:17:59 MET DST

At 00:36 06-12-98 +0200, you wrote:
>Witam wszystkich w swieto Boskiego Cialka! :-)
>
>Jak sie wszyscy juz po subj. zorientowali, wczoraj zarzucilem sobie
>Operke 3.2.

  To Nie Ta Grupa :)

> Ma juz u mnie kilka duzych ploosow za szybkosc, pare

  Zaloz sobie Operke 3.21 - ma o kilka bledow mniej.
  miedzy innymi z niepokazywaniem do konca listow
  w news readerze (w pewnych okolicznosciach, pewnych listow)

>uzytecznych i szybko dostepnych funkcji i gladki import bookmarkow z
>M$IE. Jednakze mam co do niej kilka watpliwosci i licze na Wasza pomoc
>w ich wyjasnieniu. A wiec:
>
>- Czy Opera jest zdolna do przegladania swojego cache off-line? Jak?

  Jesli nie masz ustawionego oprozniania cache po zakonczeniu
  programu to oczywiscie w cache sie zachowuja ostatnie pliki.
  W zasadzie powinno wtedydzialac zagladanie w linki "Global History"

>- Czy jej kasz jest kompatybilny z np. kaszem IE? Moglbym trzymac
>wszystko w jednym miejscu i miec dostep niezaleznie od rodzaju
>przegladary (duzo wymagam, co?)

  Nie jest, ale sa program (nie pamietam w tym momencie jak
  sie nazywa), ktory jest bardzo dobrym cache zarowno dla
  IE jak i Opery.
  zajrzyj do http://www.operasoftware.com/news.html

>- Czy jest jakis skrot klawiszowy do przelaczania sie miedzy otwartymi
>oknami / stronami? Nie trafilem na to w helpie. W IE to bylo dobre, ze

  Sa teraz bardzo dobre strony z Tips & Tricks
    http://www.operasoftware.com/news.html

>kazde nowe okno dostawalo swoja szufladke na pasku zadan. Przyznacie
>chyba, ze raczej meczace jest przerzucanie myszka kaskady okienek czy
>miec czasem i szesc otwartych stron, z ktorych widac tylko kawaleczki.
>IE troche mnie rozpiescil i za cholere nie wyobrazam sobie ogladania
>WWW inaczej niz w pelnym oknie.

  Tradycyjnie dla windows CTRL+TAB :)
  Myslalem, ze podstawy klawiszologii Windy to znasz ??? :))))))
  Jedyny minus, ze CTRL TAB nie mozna przeskoczyc na okno Hotlist

>- Czy tylko mi sie zdaje, czy rzeczywiscie nie mozna "kastomajzowac"
>paskow z przyciskami, czyli dodawac/pokazywac/ukrywac itepe itede
>poszczegolnych przyciskow? DUZY minus...
>
>- No i oczywiscie polskie zuczki. Ze Opcia sama z siebie ich nie
>obsluguje, to wiem. A moze jest jakis plug-in albo ktos cos wymyslil?

  Chyba to niestety nie jest na liscie priorytetow. :(
  W Polsce jakos wiekszosc woli za darmo uzywac program.
  Wiec troszke za maly ryneczek, zeby sie tym zajac.
  Na razie robia CSS1 i CSS2 (podobno gotowe i program
  w wersji 3.30 gotow do rozprowadzania ale jeszcze testuja,
  bo dla 3.0 zrobili ponad 10 wersji beta, versje 3.10
  wypuscili z bledami, wola teraz na gorace dmuchac)

>Wiecej grzechow nie pamietam, jak sobie przypomne, to znow napisze...
>Zapytawszy pozdrawia i o pomoc prosi

  Zapisz sie na liste dyskusyjna specjalnie dla Opery.

--
Romek
      ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna ~~~~