Re: DIAMOND VIPER 330 RIVA 128

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 13:54:48 MET DST

On Wed, 10 Jun 1998 20:11:04 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:

>No to jaką kartę najlepiej kupić do pracy w 1152x854x16b kolor ?
>Taką żeby była bardzo szybka i dawała dobrej jakości obraz w 2D i do
>tego nienajgorsza w 3D (żeby wygaszacze i pluginy WinAmpa ładnie
>chodziły ;) )

No coz - jesli zalezy Ci na dobrym 2D i przyzwoitym 3D (z tym ze
raczej w rozumieniu profesjonalnym) to polecam jakas karte na Permedia
2 - np. Diamond Fire GL Pro (i to raczej wersje 8 MB bo inaczej nie
bedziesz mial mozliwosci pracy w 3D w tej rozdzielczosci). Dosc Tanio
mozna kupic karte WinFast Leadtek'a (numeru niestety nie pamietam ale
na Permedii 2 jest tylko jedna). Karta ma 2D porownywalne z Millenium2
i to w obu typach aplikacji (business i highend)

>Zaznaczam że w gry 3D grywam baaardzo rzadko i nie muszę akurat w tym
>mieć najlepszej rozdzielczości i wydajności, choć wypadało by żeby
>dały się odpalić ...
>Myślałem właśnie o Rivie lub Rushu :(

Rush do 2D napewno sie nie nadaje - chocby z powodu pamieci. Permedia
jest moze troche drozsza (ok 500 zl za WinFast'a) ale do wszystkiego
poza grami nadaje sie lepiej niz obie karty wymienione przez Ciebie

>Ale one osobno kosztują i zajmują kolejny slot z czym mogą być
>problemy :(

OK - zdarzzaja sie karty na Permedii 2 z wej. video - tyle ze to
naprawde jest gorsze rozwiazanie niz osobna karta

>Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl

Pozdrowienia

Vindex