Re: DIAMOND VIPER 330 RIVA 128

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 22:11:04 MET DST

vindex_at_friko.onet.pl (Vindex) napisał(a):

> A chocby jakosc 3D - kiepski wyglad, bledy w sterownikach, straszna
> zasobozernosc. Owszem jest tani, ma nienajgorsze 2D i w miare dobre 3D
> ale niestety jest kiepskim rozwiazaniem dla gracza (mnostwo gier
> korzysta _tylko_ z glide) a jeszcze gorszym dla kogos kto zajmuje sie
> grafika (wolna w wyzszych rozdzielczosciach i w aplikacjach highend)

No to jaką kartę najlepiej kupić do pracy w 1152x854x16b kolor ?
Taką żeby była bardzo szybka i dawała dobrej jakości obraz w 2D i do
tego nienajgorsza w 3D (żeby wygaszacze i pluginy WinAmpa ładnie
chodziły ;) )
Zaznaczam że w gry 3D grywam baaardzo rzadko i nie muszę akurat w tym
mieć najlepszej rozdzielczości i wydajności, choć wypadało by żeby
dały się odpalić ...
Myślałem właśnie o Rivie lub Rushu :(

> Sa i z wejsciem i z wyjsciem - tyle ze drozsze (Elsa Erazor ok. 500
> zl)

> No coz - dac sie da ale lepsze wyniki mialem na kartach TV

Ale one osobno kosztują i zajmują kolejny slot z czym mogą być
problemy :(

> Vindex

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...