Re: Jaka karte Tv kupic do pceta.

Autor: Przemyslaw Mikosz (przemekm_at_writeme.com)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 13:44:31 MET DST

> Mam Aver TV Phone i wsztystkie kanaly odbieraja poprawnie ( rowniez
> stereofoniczne). Wszystko zalezy na jakim zakresie szukasz kanalow
> oraz czy uzywasz najnowszych sterownikow.
>
> P.S. Kozystam z uslog PTK z Krakowa
> Pozdrowienia

Ja mam karte Movie Machine I z tunerem TV dostosowanym
do polskich warunkow i ... _zero_ problemow.
Ponadto karta ma wiele innych ciekawych "bajerow"
(pierwotnie byla to karta do sciagania animacji).
Karta obsluguje kablowke i "powietrze" ;-)
Ma skalowane okienko, az do fullscreen.

Chetnie ja sprzedam (zajmuje slot ISA) za ok. 500 zl
(chce kupic Miro TV Tuner)
btw. nie bawie sie w zadne Aver TV-cos tam ;-))