Re: HP 690C, 820Cxi vs. Epson Stylus 400 - ktora lepsza? ZADNA - to jaka kupic???

Autor: Mariusz Sputo (sputo_at_kki.net.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 18:50:18 MET DST

> Jak kupowalam drukarke to tez byl dylemat pomiedzy epsonem a hp. Stanelo
> na ho820 jestem z niej zadowolona. W porownaniu do hp 670 i 690 , ktore
> mam w pracy top moja drukarka jest na prawde oki, szybko drukuje (tez
> robie okladki na plyty) i jakos jest tez niezla. Nie wiem jak sparwa
> dolewania tuszu, nie probowalam. Wada drukarki jest na pewno cena
> oryginalnego tuszu.

Witam!

Ja osobiscie polecam HP od 820 wzwyz jednak jest on strasznie drogi,
predkosc jest niezla, ale podobno Epson 800 i wzwyz ma fantastyczna
predkosc
przy niesamowitej jakosci (1440x1440 dpi).
Jak chcesz dolewac tuszu to opis jest podany na stronie
http://www.inkpol.com.pl i do tego maja fantastyczne ceny na tusz.
Jednak
jezeli sie zdecydujesz na HP 820 z Photo Ret II to nie dam glowy czy na
dostepnych tuszach uzyskasz odpowiedni efekt.
Lexmark robi tandete, ktora jest droga i do tego jeszcze nie spotkalem
sie z
egzemplarzem, ktory by nie zabieral pliku kartek zamiast jednej. :(((

Ja osobiscie ujezdzam Canona BJC 4300 Photo Color i jestem z niego
zadowolony. Rozdzielczosc 720x360 dpi, predkosc niezbyt duza (do 4,6
str./min.) Jakosc wysoka. Jedynie maly zasobnik BCI-21 mnie dobija, bo
zuzywa sie 5 razy dziennie (stracza na 100 stron), jednak przy zakupach
na podanym przeze mnie adresie ceny tuszu sa znosne (cena za strone
spadla ponizej 10 gr. :) ).

Pozdrawiam

Rosi