Re: HP 690C, 820Cxi vs. Epson Stylus 400 - ktora lepsza? ZADNA - to jaka kupic???

Autor: Bolek (bolek123_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 21:16:20 MET DST

Czesc!

>Ja osobiscie polecam HP od 820 wzwyz jednak jest on strasznie drogi,
>predkosc jest niezla, ale podobno Epson 800 i wzwyz ma fantastyczna...
Ba... tylko, ze Epson 800 kosztuje 1600 zl, to juz chyba lepiej kupic
Epsona Photo za 1350zl, he?

>Jak chcesz dolewac tuszu to opis jest podany na stronie...
A jak sie ma wlewanie tuszu do Epsona?

>Jednak
>jezeli sie zdecydujesz na HP 820 z Photo Ret II to nie dam glowy czy na
>dostepnych tuszach uzyskasz odpowiedni efekt.
Nie, nie... chyba wolalbym 690C+, albo 870...

>Lexmark robi tandete, ktora jest droga i do tego jeszcze nie spotkalem
>sie z egzemplarzem, ktory by nie zabieral pliku kartek zamiast jednej. :(((
Hm....

>Ja osobiscie ujezdzam Canona BJC 4300 Photo Color...
A jak u niego z jakoscia zdjec i tekstu? Jaka jest cena?

Tak a propos, czym sie rozni Epson 400 od 500?
Czy jest jakis model Epsona, w ktorym tekst wychodzi ladnie na zwyklym
papierze? Ewentualnie jaki papier trzeba kupowac do tego tekstu?

Pozdrowienia