Re: HP 690C, 820Cxi vs. Epson Stylus 400 - ktora lepsza? ZADNA - to jaka kupic???

Autor: Agnieszka Ziemnicka (agniesia_at_ceti.com.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 10:52:08 MET DST

Jak kupowalam drukarke to tez byl dylemat pomiedzy epsonem a hp. Stanelo
na ho820 jestem z niej zadowolona. W porownaniu do hp 670 i 690 , ktore
mam w pracy top moja drukarka jest na prawde oki, szybko drukuje (tez
robie okladki na plyty) i jakos jest tez niezla. Nie wiem jak sparwa
dolewania tuszu, nie probowalam. Wada drukarki jest na pewno cena
oryginalnego tuszu.

--
Pozdrowienia
Agnieszka Ziemnicka