Re: HP 690C, 820Cxi vs. Epson Stylus 400 - ktora lepsza? ZADNA - to jaka kupic???

Autor: Artur Gatty (gatty_at_kki.net.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 20:54:14 MET DST

Mariusz Sputo napisał(a) w wiadomości: <357EB5EE.70417933_at_kki.net.pl>...

>Witam!
>
>Ja osobiscie polecam HP od 820 wzwyz jednak jest on strasznie drogi,
>predkosc jest niezla, ale podobno Epson 800 i wzwyz ma fantastyczna
>predkosc
>przy niesamowitej jakosci (1440x1440 dpi).
>Jak chcesz dolewac tuszu to opis jest podany na stronie
>http://www.inkpol.com.pl i do tego maja fantastyczne ceny na tusz.
>Jednak
>jezeli sie zdecydujesz na HP 820 z Photo Ret II to nie dam glowy czy na
>dostepnych tuszach uzyskasz odpowiedni efekt.
> [...]

Z kad takie dane?
Wedlug mnie to HP robi przestarzala technoligicznie tandete. To samo tyczy
sie Epsona, chociaz jest kilka lat do przodu to nie potrafi poradzic sobie z
awaryjnoscia swojego sprzetu, i nie chodzi tu tylko o ciagle psujace sie
glowice.
Problemy z pobieraniem sporadycznie wystepowaly w modelach od 1200 do 3000,
w 5700 a ni wyzszych niespotkalem sie z nimi. Co do ceny to chyba nie jest
az taka wysoka porownujac cene L5700CJ wynoszaca 1200zl do EpsonaS800,
ktorego cena wynosi ok.1500zl. Jezeli jako jej konkurenta uznac jakis
tanszy(gorszy) model Epsona to i tak cena sie zwroci po pierwszej wymianie w
nim glowic.

Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl