Re: Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: The Great Cornholio (cornhole_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 10:48:52 MET DST

>Ja powiem tyle. Odkad znam USR to nigdy nie mialem lepszych modemow.
>Zawsze dzialaja jak trzeba. Z Zoltrixami sa same klopoty. Niedosz, ze
>problem w instalacji to co i raz trafia sie zepusty egzemplarz, albo
>wadliwa CALA seria. Ostatnio kupilem Zoltrix 56 kbps i co???????
>Rozlacza sie 10 sekund. A numer wybiera w kratke tzn. co drugi raz.
>Spotkalem sie rowniez z przypadkiem, ze Zoltrix padl po burzy... druga
>rzecz to wykonanie. Jest to straaasznie tandetna konstrukcja. Mi na
>przyklad zalezy na wykonaniu sprzetu, pudelku itp. itd. Karta jest
> [...]

Nie wiem gdzie kupiłeś tego Zoltrixa, ale może to nie był sklep komputerowy,
tylko jakiś inny. Często to jak działa sprzęt, nie zależy od jego jakości
tylko od odpowiedniej instalacji i możliwości osoby instalującej. Sam mam
Zoltrixa, znam wielu ludzi, którzy go mają i nikt nie narzeka. Wszystko
chodzi jak należy. Nie sądzę, że USR jest nic nie warte, ale za 2 czy 3x
mniejsze pieniądze można kupić sprzęt, który będzie w stanie zadowolić
znaczną większość użytkowników, którym szkoda wydać na modem góry złota.
Co do złej jakości opakowania i karty, to jeśli ktoś zostawił taki modem na
ulicy podczas burzy, to nie dziwne, iż nie było ono najładniejsze i nie
dziwne też, że modem odmówił działania. Modemów nie zostawia się podczas
burzy na dworze. A tak na poważnie, to duża część szanownych kolegów z tej
grupy ma Zoltrixy i rzadko kto na nie narzeka.
Nawiązując jeszcze do opakowania, itp., to moje było idealne, kolorowe z
ładnymi obrazkami i literkami, choć nie sądzę, żeby to miało dla mnie
najistotniejszą wartość.