Re: Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: The Great Cornholio (cornhole_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 10:48:54 MET DST

Adam Gasiorski napisał(a) w wiadomości: <357CD503.9409BAB_at_ci.comarch.pl>...
>Witam.
>Mam okazje kupic modem Zoltrix-a 33600 wew. Czy ktos ma doswiadczenia z
>tym sprzetem ? Wiem, ze sa to urzadzenia nizszej kategorii sprzetowej,
>wiec pewnie nie ma sie co spodziewac po nich cudow.
>Dziekuje za wszelkie informacje i opinie.
> Adam G.

Większość ludzi na tej grupi chwali Zoltrixy i ja również. Za 180 zł z VAT
które dałem, dostałem naprawdę super modem. Nie będę się tu zagłębiał w jego
dokładny opis ale jeśli chcesz coś więcej, to pisz na priva.
Nie słuchaj ludzi, którzy mają jakieś tam USRy i uważają, że Zoltrix to
dziadostwo. Wydali kupę szmalu i teraz im żal, że inni mają to samo za dużo
mniejsze pieniądze.