Re: Karta grafiki..ostateczna decyzja ?

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 13:54:18 MET DST

Dnia Wed, 10 Jun 1998 06:43:03 GMT, vindex_at_friko.onet.pl (Vindex)
napisał:

>No coz - biorac pod uwage to ze masz P MMX to cudow sie nie spodziewaj
>- V1 byloby dla Ciebie lepszym rozwiazaniem.
Sprzedaz Matroxa Myst220: save PLN 240,- (done)
Kupno Rivy: PLN 340+VAT (w przyszlym tygodniu...)

Jak nietrudno policzyc, wyjdzie mi to spoooro taniej, niz dokupienie
voodoo do Matroxa. (240 za niesprzedanie + 400 za DM3D).
+odliczam zakup Rivy od podatku na ulge edukacyjna.

Strasznie sie nie bede martwil, bo jak juz wspominalem - nie jestem
hardcore gamerem. W razie czego (czyt. przyplyw $$$) mozna dokupic
Voodoo2, albo zamienic na jakis nowy 'wynalazek' (duzo sie o tym gada,
a konkretow w tej chwili nie ma, ale to inny temat).

BTW. Jak ma sie FPU K6-2_at_300 w porownaniu do ip-mmx_at_250?

> Jesli koniecznie chcesz
>Rive to radzilbym raczej Viper'a - mniej problemow (sadzac z opinii
>znajomych posiadajacych STB).
O, to to - jakich problemow?

> Co do wyjscia TV - to bajer dzialajacy
>zreszta _tylko_zamiennie_ z monitorem. Moze sie ew. przydac do
>zgrywania czegos na Video ale jakosc przecietna
OK, zrozumialem. TV Out nie jest mi koniecznie potrzebne. Ale z
drugiej strony, skoro STB jest TAŃSZE + ma TV Out, to coś mi tu nie
gra... czy to mozliwe, ze Viper jest np. troche szybszy, albo cos
takiego?

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---