Re: Karta grafiki..ostateczna decyzja ?

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 21:38:31 MET DST

Dnia Tue, 9 Jun 1998 10:12:24 +0200, "Vindex" <Vindex_at_friko.onet.pl>
napisał:

>Tu akurat nie masz wyboru - i740 dziala poprawnie _tylko_ z intelowskimi
>chipsetami. Pozostaje Ci wiec tylko Riva - moze byc Viper lub jakakolwiek
>inna (np. Asus). BTW masz na mysli Epox'a na MVP3? Bo VP3 nie daje 100 MHz
>szyny. Czy masz odpowiednie pamieci?

Heh, ja mam bardzo podobna sytuacje, ale na szczescie nie mam AGP na
plycie, wiec i740 odpada. I tak pewnie bym go nie kupil ze wzgledu
chociazby na problemy z dzialaniem z innymi prockami niz P2
(see: real3d starfighter FAQ) i nienajlepsza (??? ale nie wiem
dokladnie) szybkosc.

Czyli Riva, OK. Ktora? Elsa jest droga, powiedzmy, ze odpada, TV in
bez tunera nie jest dla mnie konieczne. Slyszalem co nieco zlego o
ASUSie V3000, wiec tez odpada. Zostaje Viper330 i STB V128. W wersji
PCI w firmie Lorien W-Wa ta pierwsza kosztuje 344, a ta druga 337PLN
netto. STB V128 ma dodatkowo TV-Out. Ja osobiscie sklanialbym sie ku
STB, ale i tak zawsze mozna sie Was zapytac, nie? W zasadzie wyjezdzam
na 'czterodniowke', a potem kupuje, raczej nie chce mi sie czekac na
rzeczy 'byc moze' jak G200. Bedzie, bedzie fajne, pomyslimy, ew.
zmieni sie rive na cos nowszego...

Bede wdzieczny za wszystkie opinie. Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---