Re: dziwna karta grafiki

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 12:36:43 MET DST

On Tue, 09 Jun 1998 12:03:25 +0200, "Małgorzata Zatorska"
<farfalla_at_polbox.com> wrote:

>Kupiłem kartę grafiki S3 765 z chipsetem S3 Trio 64V+. Po zainstalowaniu
>do niej driverów (z dyskietki) wszystko było ok. do momenu
>zainstalowania DirectXów które obwieściły że moje drivery są do chrzanu.
>I nic co korzysta z DirectDraw nie działa. Oryginalne Windowsowe drivery
>dla S3 nie chciały się instalować ("tralala hardware is not working i
>takie tam"). Drivery ściągnięte z site'a S3 dla 765 wyrzucały to samo.
>Po napuszczeniu na kartę paru diagnostyków wyciągnąłem że nazywa się
>Sigma Designs REALmagic/2D. Jednak wszystkie karty firmy Sigma Designs
> [...]

To jest oszustwo, informowal o tym magazyn CT. Jezeli kupiles jako S3
i jest opisane jako S3, to stanowczo zadaj wymiany na prawdziwe S3.

Ciekawe natomiast jest, czy ta karta jest lepsza czy gorsza od S3?

Pozdrowienia

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)