dziwna karta grafiki

Autor: Małgorzata Zatorska (farfalla_at_polbox.com)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 12:03:25 MET DST

Kupiłem kartę grafiki S3 765 z chipsetem S3 Trio 64V+. Po zainstalowaniu
do niej driverów (z dyskietki) wszystko było ok. do momenu
zainstalowania DirectXów które obwieściły że moje drivery są do chrzanu.
I nic co korzysta z DirectDraw nie działa. Oryginalne Windowsowe drivery
dla S3 nie chciały się instalować ("tralala hardware is not working i
takie tam"). Drivery ściągnięte z site'a S3 dla 765 wyrzucały to samo.
Po napuszczeniu na kartę paru diagnostyków wyciągnąłem że nazywa się
Sigma Designs REALmagic/2D. Jednak wszystkie karty firmy Sigma Designs
serii REALmagic do dekodery MPEG i nie ma tam żadnego modelu 2D. Może
ktoś zetknął się z takim problemem? Drivery oryginalne to ad9501.drv. Co
zrobić, żeby je popchnąć pod DirectX?

farfalla_at_polbox.com