Re: Bitware żre 100% mocy procesora !

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 07 Jun 1998 - 00:13:29 MET DST

Dnia Fri, 05 Jun 1998 17:06:58 GMT, Spajk napisał(a):
>chmiel_at_ibmer.waw.pl wymyślił(a):
>Akurat jestem takiej sytuacji, że:
>po pierwsze mam zbyt wiele programów których pod linuxem bedzie mi
>brakować (Forte Agent, ICQ, Online Meter, WinAmp, Word 7.0, Mirc,
>Sound Forge 4.0, itp.),

Forte Agent -> slrn (trochę lepszy :)
ICQ -> jest pod linuxa
Online Meter - co to?
WinAmp -> X11Amp.
Word 7.0 -> WordPerfect 7.0/8.0, Applixware 3.4, StarOffice 4.0 (darmowy).
Mirc -> kirc, zircon, xirc i w diabły innych :)

>chyba nie ma pod niego tak funkcjonalnych i
>łatwych w obsłudze odpowiedników.

Wymieniłeś akurat te, które mają :)

>Po prostu już się wciągłem i trudno będzie mi z tego wyjść. Poza tym, widzę
>jak zachowują się poważni producenci oprogramowania wobec tamtych systemów.

Np. Corel wydaje WordPerfecta prawie równo z wersją windowsową.

>Oczywiście mógłbym zainstalować linuxa i wingroze na jednym dysku i różnych
>partycjach, ale mam za mało miejsca na dysku na taki zabieg (dysk 170 Mb

Dość mało... na windę i na linuxa ;)

>:). Poza tym, nie będę instalował linuxa tylko po to, żeby sobie zrobić
>dobrą automatyczną sekretarkę :)

Nie tylko to - np. X11amp jest praktycznie nie do przytkania... a tej
automatycznej sekretarki nie musiałbyś wyłączać przy łączeniu się z
internetem :)

>BTW skoro masz taki super system to dlaczego piszesz bez "ogonków" ?

Może tak woli. Ja piszę z polskimi znaczkami, bo ich konfiguracja nie jest
żadnym problemem...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |