Re: Bitware żre 100% mocy procesora !

Autor: Spajk (spajk_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 08 Jun 1998 - 00:27:44 MET DST

joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) wymyślił(a):

>Np. Corel wydaje WordPerfecta prawie równo z wersją windowsową.

Corel jest akurat pożądną firmą. Ale parę produktów Autodeska też
chciałbym widzieć na linuxie.

>Dość mało... na windę i na linuxa ;)

Winda + moje niezbędniki 90 mb - linux ze 80 mb w wersji praktycznie
gołej + swap 64 mb !! = za mało nawet na samego linuxa bez windy.

>Nie tylko to - np. X11amp jest praktycznie nie do przytkania... a tej
>automatycznej sekretarki nie musiałbyś wyłączać przy łączeniu się z
>internetem :)

Tak w zasadzie to Bitware ma też com port sharing.

>Może tak woli. Ja piszę z polskimi znaczkami, bo ich konfiguracja nie jest
>żadnym problemem...

I taka postawa mi się podoba. To przez innych często robi się syf na
usenecie bo jeden napisze temat listu z pol, inny odpowie bez i
wszystko się rozłazi.
spajk_at_nettaxi.com
spajk_at_alpha.net.pl
IRC-Spajk