Re: Bitware żre 100% mocy procesora !

Autor: Spajk (spajk_at_nettaxi.com)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 19:06:58 MET DST

chmiel_at_ibmer.waw.pl wymyślił(a):
>Nie pisz o win bo mozna peknac ze smiechu :-)))
Akurat jestem takiej sytuacji, że:
po pierwsze mam zbyt wiele programów których pod linuxem bedzie mi
brakować (Forte Agent, ICQ, Online Meter, WinAmp, Word 7.0, Mirc,
Sound Forge 4.0, itp.), chyba nie ma pod niego tak funkcjonalnych i
łatwych w obsłudze odpowiedników. Po prostu już się wciągłem i trudno
będzie mi z tego wyjść. Poza tym, widzę jak zachowują się poważni
producenci oprogramowania wobec tamtych systemów. Oczywiście mógłbym
zainstalować linuxa i wingroze na jednym dysku i różnych partycjach,
ale mam za mało miejsca na dysku na taki zabieg (dysk 170 Mb :). Poza
tym, nie będę instalował linuxa tylko po to, żeby sobie zrobić dobrą
automatyczną sekretarkę :)
BTW skoro masz taki super system to dlaczego piszesz bez "ogonków" ?

spajk_at_nettaxi.com
IRC-Spajk
ICQ-7989359