Re: Karty dzwiekowe PCI.

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 23:51:48 MET DST

On Tue, 02 Jun 1998 05:37:08 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:

>Ale gdzie za tyle można kupić :(
>Na giełdzie wogóle ostatnio nie widziałem kart na Ensoniq :(

Polska nie tylko z Warszawy sie sklada :) W Katowicach mozna je np.
kupic bez problemu. Napewno maja je w Gasco ale nie wiem czy wysylaja
poczta. Jak nigdzie nie znajdziesz a bedziesz bardzo chcial to napisz
do mnie - moze cos wymyslimy

>Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl

Pozdrowienia

Vindex