Re: Karty dzwiekowe PCI.

Autor: Fachman (Fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 22:15:25 MET DST

> Pozwole sie niezgodzic z Toba. Po pierwsze : karty na ESS'ie sa raczej
> przecietne. Bledy w sterownikach (np. klopoty z winamp'em), przecietne
> midi z przecietnymi efektami, brak obslugi Qsound i a3d. I
> beznadziejna wspolpraca z DOS'em. Po drugie : karty na Vortex'ie maja
beznadziejna wspolpraca z dosem ??????? tos mnie dopiero zdziwil mozesz mi
powiedziec co takiego ci nie chodzi bo ja jeszcze czegos takiego nie
spotkalem
a powiem ci ze to z ensonique sa problemy bo wymaga drivera do EMS, poza
tym nie jestem pewien czy maestro nie obsluguje Aureal3d poniewaz w
driverach jest dziwnie swojsko brzmiacy plik a3d.dll, no ale tego pewien
nie jestem. problemy z winampem wynikaja :)))) z tego ze rzeczywiscie
drivery do maestro sa niedopracowane i chodza tylko i wylacznie z 33mhz
PCI, nie chodza natomiast z wyzsza lub nizsza czestotliwoscia szyny
(niespodzianka). W kazdym razie sa straszne problemy ze zdobyciem nowych
sterownikow poniewaz zmienili link a nigdzie nie moge sie dowiedziec na
jaki. pisalem do webmastera z www.esstech.com ale nic ani sladu.

Pozdrawiam