Re: Zoltrix a odbieranie FAX'ów

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 13:59:21 MET DST

>Tak? A ja mam bitware 3.30.08 i jest tak:
>Receive Manager>Receive Setup>Answer Mode : Voice/Fax/Data
>i dziala. Nie widze problemu.

Jestes pewien ze dziala? Sprawdziles? Wszystkie trzy tryby?
Bo przeciez to niemozliwe. Chyba ze kazdemu dzwoniacemu dajesz po
uszach sygnalem faksu powiedzmy przez minute, jak nie odpowie, to
wtedy automatyczna sekretarka odpowiada.

Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)
http://www.geocities.com/Area51/Vault/6606/index.html
CSBI Webmaster http://www.csbi.com.pl