Re: Vobis

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 12:50:00 MET DST

Slawomir Marczynski wrote:

> I jeszcze jedno. Kupowalem w Vobis'ie 486SX z 4 MB RAM (w czasach
> Pentium 60). I dostalem 486SX z 4 MB RAM. Kupowalem "skladaka" z Pentium 100
> wraz z 4 MB RAM (niedawno, do specjalnych zastosowan - stad ta ilosc RAM)
> - i dostalem K-ilestam na 133 z 8 MB RAM. Czyli - kupujac w Vobis nie narazasz sie
> na niespodzianki - dostajesz to (i tylko to) co kupujesz, (...)

Ja za czasow Pentium 75 i pierwszych (drogich P90) kupilem w Vobisie
rakiete, czyli i486dx4-100MHz i od razu z 8MB RAM [4MB za 4.2mln - to
byly czasy]. Kompek spoko, wszystko dzialalo jak trzeba; no, moze na
poczatku Vibra16 nie chciala sie zgrac z caloscia, ale od razu bez
gadania wymienili na inna, tez Vibre16 i bylo ok.
Co do tego, ze "dostajesz to (i tylko to) co kupujesz" to bywa(lo)
roznie. Mi sie dwukrotnie zdarzylo, ze - po wymianie dzwieku i
instalacji OS/2 Warp (ktorej sie nieodplatnie(!) podjeli) - wraz z
kompem "otrzymalem" zestawik swiezych i aktywnych wirusow :-) A jesli
mnie pamiec nie myli, to wirusow nie zamawialem i nie placilem za nie.
Ogolnie Vobis jest w porzadku; nie mam do niego wiekszych zastrzezen,
chociaz mogliby sie bardziej przykladac do tego co robia.

--
		Mariusz Mierzejewski
		mailto:marset_at_friko3.onet.pl