Re: Zoltrix a odbieranie FAX'ów

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 00:07:16 MET DST

Marek Nazarko napisał(a) w wiadomoœci: <3572978a.11379526_at_p.csbi.com.pl>...

>Jestes pewien ze dziala? Sprawdziles? Wszystkie trzy tryby?
>Bo przeciez to niemozliwe. Chyba ze kazdemu dzwoniacemu dajesz po
>uszach sygnalem faksu powiedzmy przez minute, jak nie odpowie, to
>wtedy automatyczna sekretarka odpowiada.

U mnie dziala normalnie. Wiadomosc nagrana a potem zaleznie co kto wlaczy.
Chyba ze wywyolanie Data wtedy zaczyna sie dogadywac. Nie widze problemu,
dziala jak normalny faks z selretara. Pobieranie danych jest troche
badziewne -> tylko jeden katalog niestety.

>Marek Nazarko

Pozdrawiam

====== Przy odpowiedzi usun -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wroclaw
========= To reply remove -xxxrated from my address =========