Re: Zoltrix a odbieranie FAX'ów

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 01:53:26 MET DST

Marek Nazarko napisał(a) w wiadomoœci: <3572978a.11379526_at_p.csbi.com.pl>...

>Jestes pewien ze dziala? Sprawdziles? Wszystkie trzy tryby?
>Bo przeciez to niemozliwe. Chyba ze kazdemu dzwoniacemu dajesz po
>uszach sygnalem faksu powiedzmy przez minute, jak nie odpowie, to
>wtedy automatyczna sekretarka odpowiada.

Prawde mowiac nie sprawdzalem trzeciego trybu (data), ale sprawdzalem
aswer maszyne i nie wysylala zadnych piskow, tylko firmowe (lub nagrane
przeze mnie) texty, zeby zostawic wiadomosc lub wyslac fax.
Pamietam tez, ze jak odbieralem fax, to kumpel do mnie dzwonil, modem
odbieral i wtedy ten drugi fax nadawal, a modem zamiast gledzic cos
o zostawianiu wiadomosci po prostu odbieral fax.
Moge sie mylic, bo to bylo dawno, ale sprawdz u siebie Answer mode
i moze tu jest pies...
Pozdrowionka

--
         Harry (Misiek)