Re: AMD K6-2 juz jest !!

Autor: Fachman (Fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 00:28:58 MET DST

> Ciekawe jaka bedzie polityka cenowa AMD ?
>
> ceny bez rewelacji ale mam nadzieje zemozemy sie spodziewac malej wojny
> AMD-K6-2/333 $369
> AMD-K6-2/300 $281
> AMD-K6-2/266 at $185
> ceny od 1,000 szt.
> AMD 350-MHz oczekiwane jestnajpozniej pod koniec Wrzesnia tego roku
> quarter AMD 400-MHz do koncz 1998.
> P.S chyba powoli zmieniam mojego VX-a na VIA MPV3 , trzeba sie szykowac
na
> nowy proc.
lepszy celeron 266 bez problemu chodzi na 400 a niektore nawet na 450 do
tego mozna bedzie kupic plyte na tanim chipset`cie EX na ktorym sa juz
plyty obslugujace 100mhz. wydajnosc przy 400mhz odpowiada mniej wiecej
pentium2 350mhz chociaz to zalezy od programu sa i takie w ktorych jest
identyczny jak 400mhz a sa i takie w ktorych jest jak 300 :)
ogladalem wyniki wydajnosci K6-2 i mowie mnie to nie bierze.
informacje wziete z www.tomshardware.com

pozdrawiam