Re: AMD K6-2 juz jest !!

Autor: Artur Gatty (artche_at_kki.net.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 01:54:26 MET DST

>lepszy celeron 266 bez problemu chodzi na 400 a niektore nawet na 450 do
>tego mozna bedzie kupic plyte na tanim chipset`cie EX na ktorym sa juz
>plyty obslugujace 100mhz. wydajnosc przy 400mhz odpowiada mniej wiecej
>pentium2 350mhz chociaz to zalezy od programu sa i takie w ktorych jest
>identyczny jak 400mhz a sa i takie w ktorych jest jak 300 :)
>ogladalem wyniki wydajnosci K6-2 i mowie mnie to nie bierze.
>informacje wziete z www.tomshardware.com

W ostatnim PCWorld'zie znajduje sie obszerny artykul o Celeronie. Okazuje
sie on tatalnym bledem Intela: wyniki gorsze od IP200MMX, aby zaoszczedzic
usunieto w nim zewnetrzna pamiec!!! Poza tym procesor ten jest cholernie
drogi, jak na nieudany produkt (w USA 155USD,u nas powinno byc ok
190-200USD),

Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl