Re: problem - pomocy!!!!!

Autor: The Great Cornholio (przemneu_at_zst.bytom.pl)
Data: Sat 30 May 1998 - 22:48:21 MET DST

Jakub Kolodziej napisał(a) w wiadomości: ...

>Hej!
>Mam pewien problem z komputerem kumpla.
>Otoz jest tak:
>ma on twardy dysk 3.2 (Seagate) i przy zakupie komputera
>postanowil podzielic sobie ten dysk na 2 partycje,
>a mianowcie C i D. C ok 2 GB i D reszta.
>Po pewnym czasie zaczely mu sie klopoty z windowsem.
>Sformatowal wiec C i zainstalowal wszystko od
>nowa.Wczesniej CDROM mial pod litera E.
>Po formacie zaczely sie dziac dziwne rzeczy.
>Otoz komputer rozpoznaje tylko
>partycje C i jako jej wielkosc
>podaje 2 GB. Tyle ze pod D jest teraz cdrom. Jest wiec
> [...]
Uruchom fdisk'a i zobacz, czy istnieje jakaś inna partcja, niż C: -
extended, czy coś takiego - jeśli nie, do właśnie fdiskiem należy ją
zainstalować (nie tracąc dysku C:), jeśli jest inna partycja, to coś
musieliście z kumplem namieszać - weź najlepiej napisz coś więcej na mój
priva, to postaram się pomóc, OK?