problem - pomocy!!!!!

Autor: Jakub Kolodziej (herman_at_II-LO.tarnow.pl)
Data: Fri 29 May 1998 - 14:05:30 MET DST

Hej!
Mam pewien problem z komputerem kumpla.
Otoz jest tak:
ma on twardy dysk 3.2 (Seagate) i przy zakupie komputera
postanowil podzielic sobie ten dysk na 2 partycje,
a mianowcie C i D. C ok 2 GB i D reszta.
Po pewnym czasie zaczely mu sie klopoty z windowsem.
Sformatowal wiec C i zainstalowal wszystko od
nowa.Wczesniej CDROM mial pod litera E.
Po formacie zaczely sie dziac dziwne rzeczy.
Otoz komputer rozpoznaje tylko
partycje C i jako jej wielkosc
podaje 2 GB. Tyle ze pod D jest teraz cdrom. Jest wiec
klopot z druga partycja - co sie
z nia stalo? . Nie wiem co teraz mam zrobic.
Czy mozna jakos odzyskac poartycje D bez ponownego
formatowania C ?Jesli ktos ma jakies poysly
to niech pisze do mnie na priva.PLIZZZZZ help.

PS jest moze jakis program do zabawy z twardym dyskiem ??? Jesli tak , to
jak ktos ma to niechmi go sendnie jako
zalacznik do listu.

Z gory dzieki
Hej
PS2 a moze wystarczy po prostu cdrom instalnac na E i
partycja D znowu sie ukaze - nie wiem.
Help!

* Jakub "Herman" Kolodziej *
* e-mail : *