Re: OPTIMUS - dobra firma, fałszywe opinie

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 30 May 1998 - 01:02:49 MET DST

At 22:55 05-29-98 +0200, you wrote:

>z tym iso to jest chwyt reklamowy. optimus oczywiscie robi komputery
>zgodne z ISO 9002, ale ....... robi tez komputery ktore tej normie nie
>odpowiadaja, i nie maja certyfikatu ISO 9002. tylko ktory klient zwraca
>na to uwage ?

  Grzesiu drogi, moze sie myle ale certyfikat ISO 9002 nie dotyczy
  samego produktu (tutaj komputera Optimus) ale procesu produkcji
  tegos komputera i kontroli jakosci w fabryce Optimus.
  I moze Optimus ma certyfikat ISO 9002 w jakiejs swojej
  fabryce/montowni ale nie ma dla swoich przedstawicielstw
  terenowych czyli tam gdzie komputer trafia do klienta.
  Jezeli konkretny komputer jest sprzedawany klientowi
  prosto z pudelka to mozna by powiedziec, ze komputer
  ma certyfikat (zostal wyprodukowany w procesie, ktory
  ma certyfikat). Natomiast jesli z tego komputera
  jakis pan Franek z miasta Łodzi odkreci trzy srubki
  i wlozy do tego komputera jakas czesc np. modem to taki
  komputer niema certyfikatu ISO 9002.

  To co powyzej jest moja teoria (dotyczy takze ADAXa),
  ale niech ktos sprobuje mnie poprawic ;-)

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~