Re: problem - pomocy!!!!!

Autor: Tygrysek (tygrys99_at_friko4.onet.pl)
Data: Fri 29 May 1998 - 17:40:24 MET DST

Wybierz Mój Komputer | Manager Uzadzen | CD-ROM | Wlasciwosci | i ustaw
CD-ROM na inna literke.
Jak to nie pomoze to fdisk'iem (jest pod winda) sprawdz czy w ogole masz
dysk D ?
Jak nie masz to bedziesz musial zalozyc, a jezeli bedziesz mial to wywal
dodatkowa partycje czyli dysk d i zaloz ja jeszcze raz a potem sformatuj
ja.
Nie bedziesz musial formatowac partycji z dyskiem C !

          Tygrysek
tygrys99_at_friko4.onet.pl
  Tylko WINDA !!!!!!!!!!
Jakub Kolodziej <herman_at_II-LO.tarnow.pl> napisał(a) w artykule
<Pine.LNX.3.96.980529140434.6624B-100000_at_krzys>...