Problem z suspend-rozwiązany

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Fri 29 May 1998 - 14:35:53 MET DST

hej,

Nie wiem, czy pamiętacie, ostatnio wspominałem, że w moim ATXowym kompie
miałem problem z 'usypianiem'. Tzn., po zainstalowaniu W95 wszystko
działało, miałem po zainstalowaniu zaawansowanego zarządzania energią
dodatkową opcję w Menu START, pt. 'Wstrzymaj' (o ile się nie mylę).
Natomiast po zainstalowaniu paru rzeczy powodowało to tylko zawieszenie
sprzętu. I co się okazało:
nie były temu winne bynajmniej patche Microsoftu (które podejrzewałem w
pierwszej kolejności)... Winny był... sterownik myszki Logitech. Jest on
dołączany do PilotMouse 3przyciskowej. Ver. 6.60. No i to diabelstwo psuło
zabawę. Pomogło:
a) przywrócenie sterownika oferowanego przez W95 (też dla myszki Logitech)
b) ręczna edycja pliku mousedrv.ini i zmiana parametru odpowiadającego za
obsługę oszczędzania energii, bo jak się okazuje, myszka też to ma. Cholera,
teraz wypadło mi z pamięci jaki to był konkretny wpis, ale można to znaleźć
w pliku opisu (chyba mousedrv.txt). Jeżeli to kogoś bardziej interesuje,
mogę w domu sprawdzić.

pozdrówka!

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***