Re: Jak rozpoznać CPU -

Autor: Bartosz Mielczarek (bartosz_at_it.chalmers.se)
Data: Thu 28 May 1998 - 16:57:18 MET DST

Zbigniew Klos wrote:

> Tylko bez uszczypliwosci prosze.

Heh,heh...

> A co do EEPROM'ow na DIMM'ach to skoro twierdzisz, ze sa takie to nie bede sie
> spierac, bo tez mi sie to haslo obilo o uszy z innego zrodla (na stronie Toma
> Pabsta jest mowa o tym, ze EEPROM na DIMM'ie moglby sluzyc do ew. sprawdzania
> czy dana pamiec moze chodzic z zegarem 100MHz). Ja takich w zadnej ofercie
> zadnego sklepu dotad nie widzialem (moze malo widzialem albo nie bylem w jakims
> konkretnym sklepie, gdzie sa akurat w sprzedazy).

Moge podeslac pelne cenniki z i bez EEPROMow jak cie to interesuje.

> slyszeli. Dowiedzialem sie za to, ze sa pamieci SDRAM 1CLK i 4CLK. Jak sie na
> tym forum pytalem czym sie roznia to siedziales cicho specjalisto nie wiem skad
> (moze bys powiedzial co reprezentujesz ???).

Z naglowka wynika, ze Toshiba ???

> To nie jest zaden opis z LT, chocby dlatego, ze w swoich produktach nie uzywamy
> takiego badziewia jak procesory Pentium Intela. Takze w uzywanych przez nas
> komputerach to (w tej lokacji) to najwyzej polowa, bo reszta to sprzet 10x
> lepszej klasy niz Intel+M$.

Z tego co mi mowiono to w Lucencie pracuje cie na Sunach Sparc5 - wybacz
stary, ale
to jest juz niestety badziewie, tyle, ze Unix na tym chodzi bez
lamiglowek.
Rzuc okiem na:
http://fampm201.tu-graz.ac.at/karl/timings30.html

bart